Czy potrafimy dbać o klienta?
Czy faktycznie klient jest najbardziej istotny w biznesie? Pewnie nie można aż tak wielce całkowicie na poważnie, ale niewątpliwie o własnego klienta należy dbać. W jaki sposób zatem sprawić, że nasza firemka będzie przez wszystkich znana jako taka, która w odpowiedni sposób zwykła podchodzić do tematu obsługi klientów? No cóż, na samym początku doceniajmy mocniej nowatorskie technologie - choć tak naprawdę to ciężko rzec, że takie na ten przykład karty rfid to coś nowego.
Na pewno rzeczywistość jest taka, iż każdy klient powinien czuć, że dbamy o niego. Wiadoma kwestia: jakieś wpadki są oczywistością, to znaczy należy ich unikać, lecz jesteśmy tylko i wyłącznie istotami ludzkimi, nie jakimiś tam robotami. Wprowadzenie do własnej firmy nowoczesnych rozwiązań, tzn. mniej czy bardziej świeżych, bez najmniejszego cienia wątpliwości spowoduje, że choć sporo się pewnie zdołamy wykosztować, to jednak nie jest powiedziane, iż nie dostrzeżemy wielu pozytywów. W celu poprawy obsługi klienta warto zapoznać się z tym: system basenowy.

Author: Mike Mozart
Source: http://www.flickr.com
Inny temat to przykładowo zwroty towarów. W Stanach Zjednoczonych jest dużo lepsza sytuacja jeśli w rachubę zwykły wchodzić zwroty. Ogólnie realia są takie, że jeżeli amerykańskiemu konsumentowi coś się nie podoba, ma okazję bez kłopotu odesłać towar. I to doskonale działa! Sklepy internetowe oraz pozostałe firmy handlujące drogą internetową i tak zwykły wychodzić na plus, klienci mają pewność, że jeśli coś będzie nie w porządku lub po prostu rozmyślą się, mają możliwość odesłać paczkę. Niech autentycznie każdy pamięta jak niesamowicie istotną kwestią jest to, aby dbać o klientelę. Jeśli jakiś biznesmen ciągle myśli po staremu, to pewnie dostrzeże dużo problemów w nieodległym czasie.