Jak opracować właściwą promocję restauracji w internecie, by pojawiali się w niej klienci? O czym pamiętać?

  • Posted on: 4 July 2018
  • By: addmean
Stworzenie najlepszej i skutecznej strategii marketingowej online to nie zawsze nieskomplikowane zadanie, zwłaszcza dla właścicieli restauracji, jacy większość czasu oraz zaangażowania inwestują w organizację pracy w lokalu. Wytworzenie zaawansowanego planu może nawet trwać kilka miesięcy, a jak wiadomo ciężko znaleźć tak wiele czasu.

Tak więc, jak prowadzimy własną restaurację, od razu warto starać się polepszyć sprzedaż. Efektywny marketing (czytaj resztę pod adresem) restauracji to zagwarantuje.



Bardzo duże znaczenie odgrywa strona internetowa restauracji. Powinna być jak najbardziej przejrzysta oraz czytelna, muszą się tam znaleźć podstawowe informacje, jak adres lokalu, numer tel. i aktualne menu. Jeżeli restauracja (moja strona) ma sprzedaż z dowozem do klienta, to powinny pojawiać się informacje, gdzie i na jakich warunkach odbywają się dostawy. Powinniśmy także pomyśleć o nowych technologiach, n. efektywne oprogramowanie gastronomiczne do obsługi zamówień internetowych może sprawić, że strona internetowa będzie kolejnym kanałem dystrybucji.

wnętrze restauracji
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com
Podobnie dobrze skorzystać z możliwości wifi w naszym lokalu, kiedy klient loguje się do internetu, to odnajduje naszą stronę, gdzie może dowiedzieć się paru interesujących rzeczy. Tego typu wifi reklama ma coraz więcej entuzjastów. Dobrze również wiedzieć, iż zanim klienci poznają stronę internetową naszej restauracji, powinni na początek ją odnaleźć. Stąd więc konieczne są właśnie wifi reklama oraz reklama w internecie. Kampanie w wyszukiwarkach świetnie uzupełniają tradycyjne działania reklamowe, jakie mają ponadto znaczną zaletę, co oznacza zwrot z inwestycji w kampanię jest świetnie mierzalny. No i przede wszystkim, aby osiągnąć sukces trzeba przyciągnąć uwagę odbiorcy. Najlepsze metody to sprawdzone sposoby.

Zachęcać więc należy klientów promocjami oraz ofertami specjalnymi, najbardziej korzystnie w mediach społecznościowych. Czasami właśnie w tych miejscach niewielkie kwoty pieniężne przynoszą świetne rezultaty. Pomocne będzie także przeanalizowanie sprzedaży w restauracji z podziałem na dni tygodnia. Dobrze sprawdzić, którego dnia odnotowujemy najmniejszą sprzedaż. Czy to dobry dzień na ofertę promocyjną? Co możemy z tym zrobić? Odpowiedzi na takie kwestie mogą pomóc, aby jeszcze ulepszyć marketing restauracji.