Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak można w praktyce zastosować reklamę wifi.

  • Posted on: 26 December 2018
  • By: addmean
Współczesne czasy są coraz bardziej zawładnięte przez media społecznościowe oraz elektronikę. Smartfonów używa już ponad połowa Polaków, nie tylko do dzwonienia, ale także do sprawdzania internetu i kontaktowania się przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też coraz częściej zaczynają się pojawiać zakusy, żeby aktywność tę i korzystanie ze smartfonów wykorzystać w promocji i reklamie. Na przykład będzie to umożliwiać wifi marketing, bardzo chętnie wykorzystywany w rozmaitych restauracjach i lokalach.

restauracja
Author: César
Source: http://www.flickr.com
W kilku słowach wifi reklama polega na tym, że będzie się udostępniać swoim klientom darmowy dostęp do szybkiej internetowej sieci. Ale w zamian podczas logowania przykładowo do Facebooka można takim klientom wyświetlić jakieś reklamy. Co więcej, takie marketingowe komunikaty można przekazywać również po wyjściu z lokalu, dzięki czemu zastosowania tego typu reklamy stają się coraz większe. Wykorzystać w tym celu można klasyczne mailowe wiadomości, lecz również rozmaite społecznościowe media.

To przyciągający oko artykuł, jednak dodatkowo zobacz też inny podobny oraz równie niebanalny wpis - my zalecamy to omówienie (http://p2.wroclaw.pl/p2/contact/).

Wiele lokali wykorzystuje również ten sposób do przekazywania swoim klientom informacji o różnego rodzaju obowiązujących promocjach i kodach rabatowych. Polacy je bardzo lubią i chętnie z nich korzystają, więc zaproponowanie im po zalogowaniu jakiejś świetnej propozycji może być bardzo skuteczne. Dodatkowo tego typu marketing restauracji ma jeszcze jeden plus. Dzięki danym, jakie zostaną pozostawione po logowaniu, można się z klientami znów po jakimś czasie kontaktować.



wifi w restauracji
Author: Cory Doctorow
Source: http://www.flickr.com
Przesłanie najnowszej propozycji po tygodniu czy miesiącu wiele osób skusi do tego, żeby jeszcze raz odwiedzić dane miejsce. Tworzenie takiej sprawdzonej grupy klientów jest bardzo ważne, ponieważ to oni właśnie często odpowiadają za sporą część przychodów. Dzięki reklamie wifi koszty pozyskania nowych są znacznie mniejsze, niż przy typowych metodach, przy równocześnie dużo większej skuteczności. Wszystko będzie wskazywać na to, że reklamowy rynek będzie się także w taką stronę rozwijał, gdyż zaprezentowane rozwiązania dają naprawdę dużo.