Za co odpowiada osoba pracująca na etacie kierownika serwisu?

  • Posted on: 16 July 2022
  • By: addmean
Praca na każdym kierowniczym etacie jest związana z niezwykle dużą odpowiedzialnością. Przykładowo kierownik jakiegokolwiek serwisu, jak sugeruje nazwa tego stanowiska, jest osobą, która jest odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie konkretnego serwisu.


Dodatkowo odpowiada za koordynację oraz nadzorowanie wszystkich działań poległych mu pracowników.


Wrocław


Taki kierownik serwisu opracowuje funkcjonujące w konkretnym salonie metodyki oraz standardy potrafiące zwiększyć efektywność obsługiwania klientów danego serwisu i samodzielnie interweniuje w takiej sytuacji, gdy następuje szczególnie ważne zgłoszenie reklamacyjne. Osoba pracująca na takim stanowisku ma największe doświadczenie oraz jest najlepiej wyszkolona spomiędzy wszystkich członków personelu serwisu, ma obowiązek prowadzenia okresowych kursów dla pracujących w serwisie osób. Kierownik serwisu analizuje także otrzymywanie przez podległy mu personel zgłoszenia i weryfikuje ich powtarzalność, aby usunąć te najczęściej występujące nieprawidłowości i uszkodzone produkty.


kierownik
Author: Allagash Brewing
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli chodzi o wymagania dotyczące osoby pracującej na stanowisku kierownik serwisu, to wśród zazwyczaj spotykanych stawiane jest wykształcenie. Zalecane są te osoby, które mają dyplom uzyskany w polITechniki. Ponadto bardzo istotnym czynnikiem jest posiadanie odpowiedniego doświadczenia (najlepiej paroletniego), zdobytego na stanowisku związanym z zarządzaniem serwisem. Manager serwisu powinien również mieć umiejętności zarządzania personelem, zdolność organizowania pracy swojej i podległego mu personelu.

Chcemy zachęcić Cię do przeczytania naszego szczegółowego tekstu. Najedź na link tu... (http://www.wynajembezbik.pl/blog/ile-kosztuje-wynajem-dlugoterminowy-samochodu) i przenieś się do kolejnej witryny.

Osoba pracująca na takim etacie musi również być zorientowana na jak najlepszą kooperację ze wszystkimi klientami serwisu.




Mile widziana jest także umiejętność obsługi komputera. Wymagana jest także bardzo dobra znajomość serwisowanych przedmiotów. Miejsce managera serwisu działa np. w branży IT czy w branży telekomunikacyjnej.